Bilety do MERCER LABS Art and Technology Museum
O tej aktywności
- Rezerwacja jest potwierdzana natychmiast





Najważniejsze informacje
Wejdź do muzeum przyszłości w samym sercu Nowego Jorku dzięki biletowi do Mercer Labs, multisensorycznego doświadczenia łączącego sztukę, technologię i kreatywność. Od wciągających instalacji cyfrowych po dźwięk 4D i interaktywne przestrzenie, każdy pokój na nowo definiuje sposób, w jaki postrzegamy sztukę współczesną.
Muzeum znajduje się przy 21 Dey Street w Nowym Jorku i jest przeznaczone dla wszystkich odbiorców. Wstęp obejmuje pełny dostęp do wszystkich pomieszczeń, zapewniając wrażenia wizualne i sensoryczne.
Muzeum zostało założone przez uznanego artystę Roya Nachuma, znanego z łączenia sztuki wizualnej z alfabetem Braille'a i symboliką, tworząc wciągające środowiska, które kwestionują granice między widzem a dziełem sztuki.
- Doświadcz sztuki jak nigdy dotąd w nieskończonych pokojach, kolosalnych projekcjach i środowiskach LED.
- Odkryj granicę między kreatywnością, technologią i percepcją zmysłową.
- Stwórz własnego cyfrowego stwora w interaktywnej Drawing Station.
Co obejmuje
- Wstęp ogólny do Mercer Labs
- Dostęp do wszystkich pomieszczeń i udogodnień
Wybierz datę i godzinę
Pamiętaj, że musisz przybyć 15 minut przed rozpoczęciem
Krok po kroku
Mercer Labs nie jest tradycyjnym muzeum: to zmysłowy wszechświat, który przenosi odwiedzających w nowy wymiar kreatywności i innowacji. Dzięki starannemu połączeniu sztuki, dźwięku i technologii, instytucja ta oferuje wyjątkową podróż przez teraźniejszość i przyszłość kultury cyfrowej.
Po przekroczeniu jej drzwi można zanurzyć się we wciągających instalacjach na dużą skalę, takich jak wielkoformatowe projekcje cyfrowe, nieskończone pokoje luster, efekty świetlne LED i galeria dźwięku 4D, która na nowo definiuje pojęcie dźwięku dzięki precyzji przestrzennej i hologramom dźwiękowym.
Jedną z najbardziej uderzających atrakcji jest Drawing Station, w której można ożywić własne stworzenie, skanując rysunek i obserwując, jak integruje się on z cyfrowym ekosystemem 3D w czasie rzeczywistym. To doświadczenie łączy sztukę i zabawę w środowisku partycypacyjnym odpowiednim dla wszystkich grup wiekowych.
Muzeum jest pomysłem artysty i dyrektora kreatywnego Roya Nachuma, którego kariera obejmuje wielokrotnie nagradzane projekty, takie jak kultowa okładka albumu ANTI Rihanny. Jego wizja sprawiła, że Mercer Labs stało się miejscem spotkań między dyscyplinami, w którym emocje, wzrok, dźwięk i dotyk łączą się, oferując transformujące doświadczenie.
Ta przestrzeń, rozmieszczona w różnych pokojach tematycznych, zaprasza nas do refleksji nad rolą technologii w naszym życiu, do kwestionowania granic sztuki i odkrywania nowych sposobów interakcji ze środowiskiem cyfrowym.